href='http://www.font-api.ir/css/B Koodak={font-api.ir}.css' rel='stylesheet' type='text/css'> خوش آمد :: قطـــــار

قطـــــار

قطار رد شد و رفت، مسافرا موندن، مسافرا که برن، قطار میمونه

قطـــــار

قطار رد شد و رفت، مسافرا موندن، مسافرا که برن، قطار میمونه

قطـــــار
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
سه شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۲، ۰۲:۳۷ ب.ظ

خوش آمد

بسم الله

سلام بر همه ی عزیزان. امیدوارم شاد باشین و به وبلاگ من سر بزنین. من اومدم تا حرف دلمو بزنم و از حال و احوالم بنویسم. نه اینکه چار تا مطلب از این ور و اون ور Ctrl+c و Ctrl+v کنم. اگه اینجوری باشه که گوگل با سرچ یه عبارت میلیون ها مطلب مرتبط میاره. دیگه وبلاگ من به چه کار آید؟!!
در هر صورت تشکر از همه کسایی که اومدن به وبلاگ درویشی من.
پ.ن: البته شاید گاهی اوقات یه مطالبی رو با همون روش بالا گاشتم. خوب انسان جایز الخطاس. به بزرگی خودتو گذشت کنید. ممنون

  • alii sharifi

خوش آمد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی